Annelerim merhaba yarın 20+0 oluyorum. Perşembe günü detaylı anomali taramamız var çok heyecanlıyım. İkili taramam temiz çıkmışfı doktorum 3’lü 4’lü taramaya gerek yok dedi detaylıyı bekleyelim dedi. Detaylı yaptıran annelerim yazabilir mi neler oluyor süreç nasıl gidiyor vesaire ♥️💖