EvrimAnac Arkadaşlar hastane çantama normal yüksek bel külot koysam iş görür mü ? Lohusa külodu almadım ben.Fark eder mi sizce ?
Aleyna_88 EvrimAnac kilot bile kullanmıyorsun doğru düzgün. Hastanede hasta bezi takıyorlar ben ilk doğumunda ilk 10 gün hasta kilodu bezi yani onu kullanmıştım ama yanıma yine de normal pamuklu yüksek bel iç çamaşırı aldım iki adet bir paket de depend
Ceviz6550 EvrimAnac hiç fark etmez bende almadım iki dogumumda normal yüksel bel almıştım çokta rahat etmistim
EvrimAnac Anneoluyorumm00 depend de aldım canım her ihtimale karşı koyayım yine dedim ama doğru dediğin gibi ihtiyaç da olmayabilir
mervemurat16 EvrimAnac bende almadım külot gebelikte zaten yüksel bel almıştım daha iyi olur diye bir kaç yane onları götürcem nasılsa dikiş kısmına gelmez lastik yeri
EvrimAnac mervemurat16 yüksek bel külot iş görür o zaman zaten dikiş yerine bant falan da yapıştırırlar acıtmaz
mervemurat16 EvrimAnac aynen dikişe lastik kısmı gelmedikçe birşey olacağını sanmıyorum ben gene gece külotuda yanıma alıcam oda yüksek bel dikişe zarar vermez kan emsin diye ayrıca meshane pedide alıcam yanıma hangisi ile rahat edersem o şekilde devam edicem
EvrimAnac mervemurat16 mervemurat16 gece külodu nasıl oluyor ? Ben 1 paket depend ve 1 paket orkid gece ultra uzun aldım
mervemurat16 EvrimAnac kotex in gece külodu var regl zamanı kullanıyordum ondan alıcam yanıma bir pakette 2 adet var.Kanama çok olunca kullanıyordum
mervemurat16 EvrimAnac şimdi kanama nasıl olur bilmiyoeum ki benimde ilk gebeliğim ama iş görür heralde regl kanaması gibi oluyorsa
EvrimAnac mervemurat16 evet malesef ya insan bilemiyor bende öyle aldım belki kanama çok olur veya olmaz olursa depend kullanırım diye düşündüm