Kızlar doğuma 55 gün kaldı şubat 10 da doğacak inşallah Şuan karnım dünden beri hiç olmadığı kadar gerildi bide içten bi Ağrı var böyle yaşayan var mı birşey olmaz dimi yarın kontrolüm var ama sürekli aklım orda birde dudağımın kenarında uçuk çıktı stresten ilk bebeğimi 8 aylıkken kaybetmiştim dua edin nolur