Smyye0303 Gulhemdrmzz61xx ne için verdiler canim bana yazdilarda boğazlarim çok kötüydü 23-25 haftamiydi hatırlamıyorum. Zaten en hafifini veriyorlar antibiyotigin
Dygu1122 Gulhemdrmzz61xx ben kullandım 5 gün 12 saat arayla dişte apse vardı ağrı yapıyordu bebeğimede hiç bişey olmadı çok şükür şuan 37+1 haftalığım
Gulhemdrmzz61xx Smyye0303 aşırı kötü öksürük var ciğerlerime inmiş şuan 36 haftalıgim 1000 mg olduğu için tedirginlik oldu
Smyye0303 Gulhemdrmzz61xx klamoks bıd 1000mg bana verdikleri canim. Senin doğum doktoruna bı sor istersen bide cigerlerine inmiş kullan bence hamile olduğunu bilerek veriyorlar çünkü en hafifini