Arkadaşlar 30 haftalık ikiz gebeyim,benim 20.haftadan beri bacağımda sadece sol üst bacağımda yanma var uzun süre ayakta kalınca oluyordu bu dinlenince geçiyordu ama şimdi dinlenirken bile yanma var.Doktorum herhangi bir ilaç vermedi sinire baskı yapıyordur dedi ancak bu krampın tarzı beni biraz tedirgin etti yaşayan var mı merak ettim.Yanıyor bacağım resmen hissizleşiyor ve yanıyor 🔥 Hiç yaşayan oldu mu doğumdan sonra geçti mi 🤔