Damla25 Betlllal adetin geçmesini bekle çıkmaz öyle . Hatta ben adet olacağım gün yaptım çıkmadı 10 gün bekledim çıktı teste
Betlllal Damla25 herkes öyle diyor bekle adet geçmemiş dediler ama belirti oldu gibi hissettim yaptım ama sonu böyle oldu işte moralim düştü
Betlllal Dunyammmm benimde öyle kafamı karıştırıyor kusma bi yandan kaşık ağrısı bel ağrısı belirti var sandım ve test yaptım böyle de çıkınca moralim alt üst oldu nolacak bilmiyorum
Dunyammmm Betlllal bugün mü yaptn canm silikmi yine . Benim teslim yoktu bugün yapamadım kızımı okula bırakacağım birazdan dönüşte alicam
Betlllal Dilekylmaz inşallah yoktur canım benim de moralim bozuldu olsa koyulaşma olurdu demi hiç yok
Dilekylmaz Betlllal ama senin daha adetine varmış koyulaşır gittikçe benim adet günüm dün ya bugün koyulaşma yok birde senin yaptığın erken gebelik mi
Betlllal Dilekylmaz evet erken gebelikle yapıyorum ama yok yani yine gözlerim hayal çizgi gösteriyor galiba
Dilekylmaz Betlllal bende görüyorum sanki ama birde adet gününü bekle bu erken testler beni önceden çok yanılt norma test alın