Mira_ll13 Hanimlar bu hafta ilk defa nst ye baglanicam ama nasil birsey oldugunu bilmiyorum ne yapiyorlar bilgili anneler yazarmisiniz
seymaa7 Mira_ll13 ben daha 23 haftalık erken bağlandığım için çok anlamıyorum ama yaklaşık yarım saat yattım kasılma sancılara baktılar 30 haftadan büyükseniz birde kalp atışı dinleniyor
Melike_4949 Mira_ll13 karnınıza iki bandaj ve yuvarlak alet bağlıyorlar sancı ve bebeğin kalp atışlarına bakılıyor
Mia0121 Pek bişey yok canım 2 bandaj ve küçük bi cihaz var karın bölgene koyup sarıyorlar bandanayı 20 dakika yarım saat falan uzanır vaziyette bekliyosun işte cihaz sancılarını faln ölçüyor sancı yoksa daha erken çıkarıyorlar
Bebisbg34 Melike_4949 ben 27 haftadayım da gecen ıshalım diye gittim geçmyio dye nts ye bagldılar sonrada kroona oldum onun ıcın tekrar bı bagladılar da en son korona oldugumda girdigimde makına ötüyordu süreklı bi bilginiz varmı neden ?
Asus1 Canım mutlaka yok git az birley çikolata yiyebilirsin bir de su iç git 😊 nst çekilirken de ebeler yönlendiriyor ama ben hep hafif sokaklar dönüyorum
Melike_4949 Bebisbg34 süre dolunca veya cihaz kayınca, sağa sola çok dönünce ötüyor bende de ötüyordu