Asel_27 Fantastik_leydiyyy bende karaarsızlıktan anket açtım 🤦🏻♀️😂🥲7 aylık olucam bi kaç güne daha tam isim bulamadım 😕
Asel_27 Fantastik_leydiyyy benimde ikinci gebeliğim 🥰Bade ve Doğada güzel diğerleri bana pek hitap etmiyor yinede sizin kararınız hayırlısıyla inşallah isim bulup sağ salim alırız kucağımıza💖