gamze_gbdk ben içerken şöyle yapıyordum 1 kerede içmeye çalışın öyle içemiyorsanız 2 defada bitirin en az yani bir de ben ardından 1 çay bardağına meyve suyu koyup onu içiyordum çünkü midem bulanıyordu ve bir de mesela soğan suyunu içerken nefes ala ala kokusunu alarak içmeyin dediğim gibi içebiliyorsanız 1 defada için ardından hemen meyve suyunu içmeye başlayın meyve suyunu içmeye başladığınız zaman nefes ala ala için o şekilde bir nebze mide bulantısı olmuyor. ☺️