Böyle şeylere takılmayın adet tarihinin ilk gününe göre söylüyorlar doktorlar sanki bu çocuk adetliyken mi oluyor. Banada 1 hafta geç dollenme olmus dedi hesaplıyorum resmen oluş tarihiyle aynı gidiyor. Saglikli olsunlarda bunlara takılıp stres yapmayın 😊