Kızlar yaklasık 3 haftadır yurudum de sol kasık agrısı yasıyorum ufacık iş yapım agrı başlıyor uzandım da yattım da oturdum da hıc bır sıkıntı yok doktor yorgunluktan dedı de ben bebegın kıyafetlerini yıkarken herseyini bi anda yaptım 2 gun hıc durmadan sonra bu agrı basladı ne zaman gecer ki dogurana kadar devam eder mı ki ayy idrar da veriyorum bisey cıkmıyor her ihtimale karsı