emrekedi Hamilelik öncesi saç derisi egzaması vardı rutin kullandığım ilaçlar kortizonlu diye kullanmayı bıraktım. Egzama ilerleyip yüzüme de indi. Mecburen kortizonsuz bir şey kullanmam gerekiyordu Bepanthol sensiderm olanını kullanıyorum. Şuan sadece o işe yarıyor. 37 haftalık hamileyim aşağı yukarı 20 haftadır kullanıyorum bir tüp bile bitmedi, o kadar da küçük dozlar negatif bir şey yapmaz.