Ben elele de memnunum çünkü çevrede görerek memnun oldum park beşik almayı düşünüyorum zaten ailemde uzakta gidersem toparlayıp götürebilirim bide 1,2 yqşına kadar kullanır sonra da zaten güzeş bir yatak alırım onu da çantasına koyarım diye düşündüm ekstradan ana kucağı allıcam otomatik sallanır zaten yükselten tutunca reflü sıkıntısı da olmaz bir de elelenin traveli bebek arabasını almayı düşünüyorum zaten sitesinde üçü çok uyguna geliyor 12 bin