1fatma_nurr Kızlar ya 9+4 deyiz aşırı bi iştahsızlık var yemesem hic yemeden dururm heralde sizlerde öyle oldumu nası gecirdiniz neler yediniz
Yazmelegi_ 1fatma_nurr bende öyleydim ama zorla da olsa biseyler yemeye çalışıyordum 20 den sonra iştahım açıldı bu sefer de duramıyordum ahahah
naneliseker_ 1fatma_nurr geçici durum 25 lerden sonra durduramiyorsun kendini. Bende ill haftalar kahvalti bile yapmak istemezdim, şimdi doymuyorum🫢