Kızlar ben memleketimde doğum yapmaya karar verdim. Şehrimizde imkanlar çok kısıtlı olduğu için 37.haftaya kadar doğum başlamazsa eğer memlekete gidip doktorla görüşerek sezeryan günü almak istiyorum planlı. Sizce 37+3’de bana gün verir mi? Yani günü o zmaan belli olur mu? Ona göre eşim izin alacak