Ebrugll Kızlar 2. Gebeliğim yalnz direkk acil sezeryana alindığım için doğum sanciisini bilmiyorum böyle karnımda bı başka ağrı var canımı acıtacak kadar bebekte çok hareketli yani sanki içimde beni sıkıyor çok rahatszim şuan bu konuda neyle alaakli acaba
Karanfill Ebrugll doğum sancısı 5 10 dk da bir gelir. O süre içinde bebek hiç hareket etmez karnın semsert olur. Sonra yumuşar ve hareket eder. 5 10 dk sonra tekrar kasılır, yine hareket etmez o şekilde devam eder
Bakya- Canım düzenli aralıklarla gelip gidiyor ise duş yada dinlenme ile geçmiyorsa doğum sancısı olabilir 2-3 saat kontrol et istersen kaçıncı haftadasınız
Bakya- Doğum sancısı kasıklar ve bel bölgesinde olur canım belki bebişin kolu bacağı hareketi sebebiyle olabilir ağrın