Kayaeliff 34 haftalık hamıleyım doktor bana sezeryan demıstı riske atmıyoruz normal için demıstj ? Gerçekten ikiz gebelerde sezeryan mı hepsı ? Bazı ınsanlar normal doğurmuş ta ??dokyor mu degıstırsem acaba
_Daydreamer_89 Kayaeliff herhangi bir sıkıntı yoksa bebeklerim pozisyonunun uygun olması gerekiyor normal doğum için bende sezeryan oldum
Sumsumm Kayaeliff bende iki gün sonra 34 e girecegim dogumunuzun ne zaman olacağı belli mi bişey dediler mi Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Kediannesi1 Kayaeliff normal de oluyor ama çok iyi bir doktora ihtiyacınız var bebeklerin uygun olmasına bir sıkıntı çıkmamasına ihtiyacınız var ben 33 haftada normal planladık 32+3 de suyum geldi bebekler o an pozisyon değiştirdi acil sezaryene alındım ikiz gebelikte çok ihtimal var
Yazmelegi_ Kayaeliff pozisyonlar aynı olması lazım ve eğer o an dogum sırasında birinden biri pozisyon değiştirirse sıkıntı olur
Kayaeliff Sumsumm ocağın ılk haftası olmasa bıle 2ncı haftası dedı doktor yanı 37.Çi hafta gerhangı bır sıkıntı yaşamasak
Bebegim3444 Kayaeliff benim doktorum da doğumumu riske atmak istemiyor. Cunku iki bebek te eger ki doğum pozisyon unda olsa dahi biri doğduktan snra digerinin yeri açıldığından ters dönme ihtimali cok yüksek ayaktan ters dogma yada icerde bebegi döndürme olaylari oluyormus Buda tamamen tramva yaratacağı icin sezeryan öneriyorum deri.
Gebelik_takibi Bebegim3444 Ewt canım bunu bnde duymuştum bebeğin biri doğarken diğeri ters dönerse riskli oluyomus yinede kendine bırakıyorlar ama riskli oluyomus
Gule1- Selamün Aleyküm. Ben de 36+5teyim. Normal doğum planlıyoruz doktorumla. Bi risk yoksa doğurabilirsiniz. Genelde doktorlar göze alamıyorlar ama gözü kara ve tecrübeli bilgili doktor başka oluyor. Sırf ikiz olması risk olmamalı. Bebeklerden biri ters dursa bile onu karında döndürebilecek manevralar var dedi doktorum daha önce hiç mi doğurtmadık diyor bana hatta. Hayırlısıyla olsun hakkımızda.
QBuse1123 Kayaeliff birde devlete git normal yaprsin dicek emin ol bana da öyle dedi risk almam kağıt imzala yaparim dedi ilk benegim bende sezeryan oldum çok zor çok pişman oldum gittim devletteki doktoruma niye böyle yaptın dedi o kadar da para vermişsin dedi devlette yap derim ama yinede karar sizin
Gule1- Kayaeliff geçen hafta bu haftaiçi kendi sancın gelmezse suni veririz demişti bugün kontrolüm var bakalım ne diyecek yine normal bekliyoruz tabi hayırlısı olsun
Kayaeliff QBuse1123 devlet bakmıyor haftam yukseldıgı için takıbını kım yaptıysa o yapsın diyor ilki normaldı benım bakalım hayırlısı artık
Gule1- EsraTayfun Hayırlı akşamlar. Rahim ağzım yumuşamış, bebekler de doğum pozisyonunda çarşamba günü inşaAllah yatış yapılacak suni verilecek, daha fazla beklemesine gerek yok kâr edelim derken zarara girebiliriz bebekler sıkışır dedi az önce gördüm nişan da geldi sanırım kahverengi akıntım olmuş yaklaşık avuç içi kadar
Gule1- Hayırlı akşamlar. Rahim ağzım yumuşamış, bebekler de doğum pozisyonunda çarşamba günü inşaAllah yatış yapılacak suni verilecek, daha fazla beklemesine gerek yok kâr edelim derken zarara girebiliriz bebekler sıkışır dedi