sevalciftci Selinmoon ayy bende bugün 12 haftalığım yarın 12+1 kontrolüm var devlete giriyorum ben acaba bir yahminde bulunurmuu
sevalciftci Selinmoon her gidişimde korku var yaa of yarın için korkuyorum iyimi bebeğim kalbi nasıl diye düşünmek bile kötü 🥺
Gggg-12 Selinmoon söylerse de erkek demiyorsa inanma 6 ay sonunda erkek olduğunu öğrendim 12. Haftadaki kontrolümde kız demişlerdi
evrimdogan Kızlar gittim doktor yüzde yetmiş erkek dedi erken ama öyle görünüyor gibi dedi ama idrar yolu enfeksiyonu var ve inanılmaz ağrı ve sızı var antibiyotik kullanacağım