Uygulamada önüme çok fazla reklam düşüyor kızlar, yorumlarını okuduğum postta çat diye reklam videosu düşüyor, bitse de ekrandan gitmiyor, kendim çıkınca da post uçup gidiyor tekrar bulmaya çalışıyorum. Bir de uygulama bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama üstten başka uygulamadan bir bildirim gelse ve ben onu arkaya kaydırıp buradaki okumalarıma devam etsem de yine sayfadan geriye atıyor beni. Umarım iyileştirmeler yapılır çok sinirim bozuluyor