Kızlar 2 gün önce kendimi aşırı halsiz ve moralsiz hissediyodum tansiyonum mu düşük acaba diye akıllı saatimle ölçmek geldi aklıma takınca 42-43 ü gösterdi uzun zamandır da kullanmamıştım yanlış ölçtü heralde dedik 1 saat sonra 80lere çıktı. Ama 2-3 gündür acayip halsiz hissediyorum korktuğum için de saatimi sürekli takıyorum 70-75 arası gösteriyo normalde daha yüksek olması gerekmiyo mu ilk zamanlar hep 90üstünde çıkıyordu böyle olan var mı 36.haftadayım