irrm05 Murat coşarı ben de çok duydum . Erkek doktorlar da daha iyi diyorlar normalde aslında fakat ben biraz çekiniyorum kadın doktor tercihim Özel devlet fark etmiyor rahşan hanıma çok zor randevu aldım onu çok duydum gideceğim yinede fakat onda da randevu almak çok zor ve doğuma onun girip girmeyeceğini sanırım belli olmuyor muş diyebiliyorum böyle bir şeyde istemiyorum açıkçası doktorumun yaptırmasını isterim