Merhaba kızlar 38+1 deyim ilk gebeliğim sancının ne olduğunu nasıl bişey olduğunu bilmiyorum ama 2 gündür belimde adet sancısı gibi sancı var midem bulanıyor çok fazla tuvalete çıkıyorum ve karnımda şiddetli kasılmalar oluyo bunlar normalmi acaba ve bu durumda doğuma hazırlık için neler yapmam lazım