Kızlar merhaba bugün regl gecikmemin 6. günü. Cuma günü kan verdim 0.100 cıktı daha önce hiç bu kadar düşük cıkmamıştı hep 1.20-2.39 falan cıkıyordu. Hala regl olmadım ve az önce beyaz yapışkanımsı bir akıntı geldi. Doktor bekleyelim eğer olmazsan tekrar kandan bakalım dedi sizce beta hcg nin yükselme durumu olabilir mi böyle bişey olurmu yani? daha önce başına gelen falan varmı negatif cıkıpta sonradan yükselen ?