Eceliza3434 İlk kızımda kilo vermiştim 70kg hamile kalıp 71kg doğurdum şuanda aynı kilomdaykm hatta -2 felan oynuyor ama 15haftalık yeni bitiyor acaba bu gebeliktede şanlımı olacağım kilo verebilcekmiyim yoksa daha sonramı kilo alıyor insan…
Birsen56 İlk 3 ay 3 kilo aldım sonrası hep alıyom halende alıyom 53le kaldım şimdi 63 22 haftam halen
nurcan355 ben 16. haftada 6 kilo almistim zaten kiloluyum simdi 23+4 uz tartilmiyorum bayadir moralimi bozmak istemedigim icin
Tgce_06 Bende zayıf hamile kaldım 1.72 boya 52 ile 3. Ayımız bitti 2 kilo almışım ama normal bence çünkü düzgün beslenmeye çalışıyorum hamilelik öncesi gibi çok aç kalmıyorum