Baris2024 ben 1 hafta cektim o bas donmesini sonra kendiliginden gecti doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu olmuşsun o da yapar dedi zaten hamilelikte olur boyle seyler demisti kalkamiyordum bile yavaş yavaş kalkmaya calisiyordum gerisin geri dusuyordum cok zor allah kimseye yasatmasin banada tekrar yasatmasin