pnarusluu Son 12 günün kaldı sizlerin durum nedir aralık 29 da 40 haftam doluyor ya ocak doğumlu olacak yada aralık heycan dorukta aaa 💃💃
pnarusluu Mia0121 yer alanı daraldığı için hareket azlığı olabilir bu normal ama eğer çok kafana takıyorsan doktorına danışabilirsin benim bebeğinde azaşdı baya 38 haftalığım
busraok Son 16 gün Hiç sancım yok normal dogum olacak Allah nasip ederse. Sancımın olmaması normal mi bilmiyorum Çok nadir adet sancısı gibi bişey hissediyorum 5 saniye felan gidiyo sonra
FatmaE pnarusluu uygulamaya göre son 35 sezeryan olursa daha erken bekliyoruz inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi içinde bende aminnn 🩷