poyrazege1503 Kızlar merhaba. Dün hamile olduğumu öğrendim hemen gidip kan verdim 644 çıktı 💜 henüz doktora gitmedim kesenin gorunmeyecgini söyleyenler var 7 . Haftayı beklemem gerektigi söyleniyor ilk gebeligim ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz lütfen
Angel161023 poyrazege1503 haftaya göre değil canım betan 1500 üzeri olduğu zaman kesen gözükür ben 5. Haftada gördüm kesemi 7. Haftada kalp atışını duyurdum :) herkesin her dediğine bakma kendine iyi bir doktor bul ve şimdiden gitmeye başla gerekli ilaç ve vitaminlerini al :) hayırlı olsun
Dnmzzeda poyrazege1503 Öncelikle hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 ben adetime 5 gün kala 171 ile öğrendim 1 hafta sonra doktora gittim ve doktorum tekrar kan almadı 1 hafta önceki sonuç 171 ile değerlendirdi ve vajinal ultrason ile baktı 4+2 olarak söyledi kesem gözüktü 1 hafta sonra da kalp atışını duymuştum
Aysll33 Merhabalar hayırlı olsun iki gün sonra tekrar kan vermek gerekiyor düzenli artış varmı diye sonrasında folik asit kullanman gerekiyor 🥰
Angel161023 poyrazege1503 canım 2 günde bir gidip kan verip takip edebilirsin hem artışa göre de net bilgi söyler doktorun ben öyle yaptım
Angel161023 Sehri-erhan-123 adet tarihine göre belirlenir gebelik canım betaya göre değil benimde çok yüksek çıkıyordu betam ikiz şüphem vardı hatta