Angel161023 canım ben de aynı süreçten geçtim. Kese yakınında kanama Alanı vardı kanama alanı büyürse bebeği aşağı iter ve düşük gerçekleşir dedi doktorum. Progestan fitil verdi sabah ve akşam kullandım daha uzun süre durması için de kullanmadan önce lavaboya gidip tuvaletimi yapıyordum ve bi süre sıvıya yüklenmiyordum, tabi susuz da bırakmıyordum kendimi suyumu içiyordum.
Böyle böyle 2 ay kadar süre içinde kesildi kanamam.
Özellikle sana şunu söylemek istiyorum umarım dikkate alırsın. Ben lekem kesildikten sonra 1 taneye düşürüyordum günde doktorumun tavsiyesi de bu yöndeydi fakat ben biraz erken geçiyordum sanırım 1 taneye çünkü birkaç gün sonra tekrar kahverengi leke geliyordu. Önemli dediğim şey ise bu kısım; leke geldiğinde tekrar acile gidiyordum korkup ve alttan muayene ediyorlardı kanamaya bakmak için, ne zaman bunu yaptırsam kanamam artıyordu maalesef sonradan farkettim. En son artık leke gelse bile gitmedim doktora kesilmesini bekledim aynı şeyleri yaparak ve sonunda kendi kendine kesildi. Doktora gittiğimde kanama Alanı kapanmış tamamen hiçbirşey görünmüyor demişti.