Kızlar kasıklarıma sancı giriyor arada alttan alttan acı veriyor sancı oluyor. Dünden beri yürüyemiyorum bile o kadar sancı oluyor. Normalde beyaz akıntım oluyordu arada, bu sabah sarımsı akıntı oldu. Yatıyorum yürürken bile zorlanıyorum.
Yaşayan var mı korkmalı mıyım?