alleynagg18 benim oğlumda 4 sene önce tam 34 haftasına girdiği gün doğdu 15 gün kuvezde kaldı tabikide onu hastanede bırakıp eve dönmek çok zor oldu ama o an ona tek yararım sutumdu kastım kendimi sıktım sütüm ona ulaşsın ona ilaç olsun diye moral çok önemli çok şükür şuan 4 yaşında