GamzeKoca Kızlar isimli hastane çıkışı yaptırdığınız güzel bir sayfa varmı internette.Birde hediyelik yaptırmak istiyorum magnet filan
Kelebek1_ Elifinannesi5454 bende orda yaptırdım ama tulum Baskılı biraz kötü tam net değil bulanık yani dizinde öyle mi nevresim de yaptırdım o daha iyiydi şapka ve tuluma göre
Elifinannesi5454 Kelebek1_ modeldn modele fark edıo bn kndme yaptrdgm bı tık soluktu ama arkdsma yaptgm model cok gzl geldı
Kelebek1_ Elifinannesi5454 daha önce kızıma yaptırmıştım başka bir sayfadan asla aynı kalitede değil baskısı falan o yüzden merak ettim
Elifinannesi5454 Kelebek1_ bn kumasndn faln cok memnn kalmstm hedıye yaptrdgm modellern basksı guzeldı bı tek bnm model bı tık soluktu
Kelebek1_ Elifinannesi5454 almış olduk bi defa aynısını alacak olsam tercih etmem çünkü beğenmedim baskı kalitesini
Mamacitaa5 Mucize_24 1500 ₺ ye yaptırdım Ama ben özel istek üzerine yaptırdım bu kadar nakışlı olmuyor daha da uygun olabiliyor tabi yeni fiyat güncellemesi yapıcakmış sanırım bugün son günü