Ravza-Acar1 ben ilk gebeliğimde 3-6 ay arasınkasar kullanmıştım sanırım hatırlamıyorum bu sefer kullanmadan hamile kaldım ger gebeliğimin öncesinde mutlaka bir sağlık ocağına da olsa gittim kan ve idrar tahlili verdim değerlerime baktırdım öyle de olması gerekiyor çünkü ilk zamanlar bazı rahatsızlıklar ya da vitamin eksikliği için her ilacı kullanamıyoruz ve en önemlisi tiroit tsh değeri hamileyken çok yükseliyor ve zor düşüyor ama gebelik öncesi istediğin değerde kullanıp azalabiliyor ama gebeyken en düşükten başlıyorsun maalesef diyeceğim o ki mutlaka gebelik düşünüyorsanız tam kan ve tam idrar verin tsh değerine baktırın folik asit için 🥰♥️