Guzelanne00 Biz hep annemlerle kutlarız. Çok güzel sofralar kurarız. Meze çok severim hepsinden azıcık azıcık yapacağım. Başımın tacı haydaridir, bu sene rakı içemeyecek olsam da haydari yiyeceğim. Patates topları gördüm instagramda, haşlanan patatesi ezip baharatlayıp dışını süslüyorlar. Tiramisu yaparız ailece seviyoruz. Annem menüyü her sene genişletir, sürprizler yapar. Ana yemek ne olur fikrim yok bu yüzden. 🙃 Dilerim hepimiz için çok güzel bir yıl olur. 🥹