Minnosunannesi_2 Kizlar 31+4 deyim vajinal mantar var krem fitil filan kullandım ama bı fayda etmedi peceteye kan geliyor iki gündür gebelikten olabilir mi yoksa vajinal mantardan kaynaklimidir tecrübesi olan daha önce başına gelen var mı
Umut_aras Minnosunannesi_2 bence hemen hastaneye gidin kan gelmesi iyi değil bir arkadaşımda yaşamıştı çok kotu bı olayla karşılaşmıştı
Edaa01 Minnosunannesi_2 bencede hastaneye gidin bu 8 ay riskli bir ay herşey her an olabilir söyler doktorum siz önleminizi alın doktora gidin
Kiymetcetinel Minnosunannesi_2 mantar mı enfeksiyondanda kanama olabiliyor ama mutlaka bir doktora gidin Rabbim sakınsın 🤲🏻
Minnosunannesi_2 Umut_aras ya genital bölge de kaşıntıdan dolayı ağrım var ama ilk defa kanama oldu çoktandır var mantar önceden kanamamisti bencede gideyim hastaneye
Minnosunannesi_2 Edaa01 umarım bir sıkıntı yaşamam iki yıl tedavi sonucu oluştu gebeliğim çok korkuyorum bişey olur diye
Minnosunannesi_2 Kiymetcetinel son kontrolde ikiside vardı antibiyotik kullandım enfeksiyonum bitti ama mantar çok ilerlediği için kremler fitiller ise yaramadi tahriş de oldum kaşıntıdan dolayı tahrişden dolayı oalbilir mi diye düşündüm kanamayı kötüye de yormak istemedim ama çok da korkuyorum