sunshine_ 32 ye giricem bugün 31+5 belim çok ağrıyor ve kasık ağrım var normal mi adet olacakmışım gibi sanki
sunshine_ Kuzeyozum benimde sabah başladı baya bel ağrısı vardı şuan biraz daha hafif yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek