Bebekannesiii_ benim 27+4 sizin haftalardaki aşırı hareketli değildi benimki de. 10 gündür filan çok hareketli zaten. Sayabilirim gün içinde hareketlerini. Takip açısından kolay oluyor. Sizin de bir haftaya filan böyle olur diye düşünüyorum. Happy mom girişteki bebek ve annedeki değişimleri her gün yazıyorlar ya. Ordan okudum zaten 27 haftadan sonra hareketler net belli olur ve takip edilebilirmis.