Glsendmn54 tansiyon ölçerek veya protein tahlili vererek anlaşılır. Tavsiye ederim, bu arada baş ağrısı belirtileri olabilir benim komşumda şiddetli baş ağrısı vardı tabiki tek olarak belirtileri yetersiz olur en iyisi tansiyon ve idrar tahliki vermek.