sakinanneee3 bugün eşimle birlikte temizlik yaptık açsak mı acaba dedik bizimki de park yatak alalı nerdeyse 1 yıl oluyor hiç açmadık . Bu gebeliğimden önce bi kaybım var onun için almıştık nasip şimdiki bebeğime inşallah.. erken doğum riskim var ondan açayım diye düşündüm ama haklısınız toz olur zaten kolay kuruluyor doğumdan önce artık açarım