elifdiyorkii Merhaba arkadaşlar şuan 10+3deyim, tam 12. haftada ikili test için randevum var ondan bi sonraki kontrolde cinsiyet için gitmek istiyorum sizce kaçıncı haftada gitmeliyim? Sizler cinsiyeti kaçıncı haftada öğrenmiştiniz
Esragok-k1 elifdiyorkii benim ilk gebelikde 12 hafta da bildi kız dedi şimdiki 12 haftalık olck ama ikili tarama sonucu alcaz onun için kan verdik sonuç bekliyoruz
Mia0121 elifdiyorkii valla ben 16. Haftada cinsiyeti öğrenebildim herkesin aynı olmuyor 12 dede öğrenen var 20 dede öğrenen var şansına kalmış artık🤭
Minigiim-vebenn52 Minigiim-vebenn52 eğer göstermezse ikili testte kemik yapısından da tahmin yapıyor doktor
elifdiyorkii Minigiim-vebenn52 normalde özel takipliyim ama devlet hastanesinde yaptıracağım ikili testi sanırım devlet hastaneleri net görmeden tahmin yapmıyormuş
Esragok-k1 Mia0121 evet sağlıklı olsunda gerisi önemli değil Allah hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🤲🏻🩷