Buseerdem1 aynısını yaşadım doğuma 3 hafta kala benim doğumdan 6 ay sonra geçmişti kemik iliği ödemi diye bir şey olmuş bacak kemiği içinde sıvı birikimi yani maalesef ben doğumdan sonra çok sıkıntı çektim 5 6 ay yatağa bağımlı kalmistim tuvaletten tuvalete kalkıyordum inşallah öyle bir şey değildir geçmiş olsun