Hasadser Düşük ve kurtajdan sonra tam regl bitti dedim tekrar kanama oldu ve adet ağrısı hafif var aynı durumu yaşayan oldu mu?
jamili Hasadser düşük değil kalbi durması sonucu kürtaj olmuştum ve doktor 15 günü geçerse gel demişti bana
Elifelif0110 Bende de öyle olmuştu tam bitti diyorum leke leke oluyordu ama 2. Regl dan sonra tamamen düzene girmişti
Hasadser Elifelif0110 normal yani değil mi 8 Aralık’ta başladı iki gün bitti gibiydi bugün baktım yine az miktarda kanama var çok korktum
Elifelif0110 Hasadser bence normal çünkü bende 2 aya yakın lekelenme sürdü doktor bana da baktı bir şey yok dedi ama çok yoğun değil hafif hafif lekelenmeydi benim
Hasadser orkide123p3t cuma günü gittim doktora lekelenme var dedi alttan da muayene etti zaten bsy demedi normal dedi
Hasadser orkide123p3t hatta yumurta görüyorum dedi bende şaşırdım nasıl olur diye vajinal ultrason ile baktı
orkide123p3t Hasadser ultrasonla yumurtalıklarına bakmadı mı temiz mi değil mi bişey kalmıs mı diye lekelenme benim de oldu canım cinsel ilişkiye girdiniz mi hemen sonrası biraz yasak veriyor çünkü regl olana kadar yasaktı bize
Hasadser orkide123p3t ultrason ile baktı vajinal olarak alttan muayene oldum birşey yok dedi sorun görünmüyor sıkıntı yok böyle şeffaf birşeyle de rahimden bsy le baktı böyle üç basli bir aletti sonrada vajinal ultrason olarak
Hasadser orkide123p3t bu arada eşim zaten gorevde olduğu için 2 aya yakındır ilişkiye girmedik hala da korunayim mi acaba diye düşünüyorum açıkçası doktor korunmayı bırak dedi ama biraz daha beklemek istiyorum
orkide123p3t Hasadser inşallah düzelir canım Allahım sağlıklı bir gebelik nasip etsin sağ salim de kucağına aldırsın duam bu sana 🙏🤍
Hasadser Pamuk ilk adet birkaç kişiye de sorudm yaşlılara normal dediler de yinede size sormak istedim 🙏
Hasadser orkide123p3t amin cümlemize inşallah çok teşekkür ederim sağlıkla gelsinler inşallah bebisler , 🙏
Hasadser Pamuk benim 35. Gün oldu bir hafat sürdü tam bitti dedim bugün yine kanama oldu ama hafif ödüm patladi valla 🥺
Hasadser Elifelif0110 benimde çok deil hafif kanama gibi mesela peceteyle silince bile böyle dolu dolu deil sadece ped de bir kaç leke kan gibi şeklinde