Mrymozbek hafif sancılarıniz var ama doğum dediğiniz hiç sanciniz olmasada ani başlayan bir durum, ve bazen de aksine çok sancıya rağmen başlamayadabiliyor.
Bu sonuçlarla tahminde bulunmak yanlış olur o yüzden…
Benim tüm çevremin doğumlari ve sancıları ani başladı
Ben işe 3 ay önceden düzenli ve yoğun kasılmalara rağmen (nst de resmen düzenli ve yüksek sani çıkıyordu) 42 de fitil ile başlatıldı.
Nasippp
O yüzden hesap yapmayın ki tedirgin olmayın, istersen hiç sancı çıkmasın öyle bir geliyor ki pat diye 🤗
Allah sağlıkla selametle kavuştursun 🤲🏻🌸