songul_21 perinatoloji de takip edilmenizi şiddetle öneririm,
Ben fransaya annemin yanına geldim aksi durumlar yaşayınca daha iyi ilgilensinler diye,
Burda normal gebelikte sadece 3 ultrason oluyor gebelik boyu başka gidemiyorsun, her ayda bir ebe ye görünüyorsun ebe karın ölçüsü alıp küçük bir aletle kalp atışını dinliyor vs
Yani tercihleri böyle olmasına rağmen ikiz ve riskli gebeliklerde 15 günde bir detaylı ultrason ayarlıyorlar.
Yani durumumuz sandığımız kadar basit değil.
Maddi durumunuz nedir bilmiyorum ama ayarlayabilirseniz iki haftada bir özelde perinatolojiye gitmeniz iyi olur, devlette ben randevu bulamıyordum ama siz bulabilirseniz devlete de gidebilirsiniz tabi, ama mutlaka perinatoloji bölümü olsun…