Sevil0404 Bende burda insanların köyü tecrübelerini gördüğüm için hep kendimi kasarak gittim o muayeneye, iyi bir tecrübem olmadığı ıcın hiç anlatmadım da kimse etkilenmesin diye. Eğer bilmeden gidersen daha iyi bence insan okudukça strese giriyor acımayacaksa bile acıyor psikolojikmen