Merhaba kızlar 11+4 hamileliğim dün geceden beri inanılmaz bir mide bulantısı başladı. İlk haftalarda da bulantım vardı ama bu kadar değil afedersiniz ishalde var sabah acile gittik doktor sadece bulantı için iğne yaptı bişey yapamayız hamile olduğun için dedi benim gibi olan var mı aranızda ne yaptınız da geçti bulantınız