Cigdems Merhaba, 1,5 aydır hamile kalamıyorum bu süreçte kimyasal gebeliğim var. Dr Progestron hormonuna baktı 0.12 çıktı çok mu düşük sorun mu var bilen var mıdır adetin 3. Günü yaprım
seymanuryldrm Progesteron hormonu yumurtlama olmuş mu diye bakılır yani yumurtama gününden 7 gün sonra. Adetliyken yumurtlama olmaz zaten ☺️ Ovulasyon testi ile takip edin pik gördükten sonra 7. Gün progesteron hormonuna baktırın net sonucu alırsınız ☺️