Dilarademiryurek evet haklısınız. Yok öyle çok soğuk olmaz evim 22 23 derece kışın yazın zaten cehemmen sıcağı, güneye bakıyor. Evet kalitesine bende dikkat ediyorum kaliteli bir ağaçtan olmalı o yüzden ilk önce bi kelebek ve Doğtas ve çilek mobilyaya bakacağım neler var kalitesi nasıl ona göre beğenmezsem bu tarz ürünler yapan bir marangoz bulacağım Yalova ve Bursa tarafında