Merhabalar, adet kanı gibi 1 ped dolduracak kırmızı kanamam oldu pıhtılarda vardı sonra kahverengiye döndü progesteron iğneden sonra azaldı onlarda. Zaten progesteron fitil kullanıyordum. Dr gittim kese vs normal her şey şu an bir düşük yok dedi. Hiç ağrım olmadı bunlar olurken. Çok endişelendim kızlar, yaşayan var mı acaba? 😢😢