Kızlar 14 haftalık.ben mi çok pimpiriğim bilmiyorum.karmım daha şişikti ama şu an daha şişik değil biraz inmiş gibi sanki.zaten akıntı dışında çok belirtim yoktu.akımtı da ara sıra oluyor tabi de.ama insan korkuyor burda hep okuyorum bebek kalbi durması vs diye.başka hiç bişey hissetmiyorum.ağrı sızı vs hiç bişey yok.akıntı da bi oluyor bi olmuyor.beyaz akıntı.komtrole daha bir hafta var.ne kadar stresli bi işmiş bu ya.