Seda88 geç döllenme varsa yükselir ki ben de istisnai durumlarda yükseldiğini yazmışım zaten farkındaysanız.Beta kana daha hızlı karıştığı için reglden 2 3 gün önce baktırdığınızda yükselme eğilimini görürsünüz. Sizinkinde yükselme eğilimi yok şuanlık. Bebek istemiyorsanız zaten yükselmesini vs beklemeniz ve bunun için test yaptırmanız da çok tuhaf. Korunuyorsanız zaten yükselme olmayacaktır bunu bilmeniz lazım.